Turundamine on muutunud

Mitmed Eesti suurettevõtted, eesotsas pankadega, on oma turundust ümber hindamas, nõustudes faktiga, et 2008 aasta sügis-talvel toimus turunduses paradigma muutus, kus traditsiooniline meedia tõmbus järsult kokku ja infootsija kolis online-i. Näiteks SEB plaanib kogu oma turunduse viimist internetti, kuna otseturundus moodustab nende käibest lõviosa.

Best Marketingi blogis toimunud arutelus jõuti mõtteni, et Eesti internetireklaamiturg võiks olla mahuga üle ühe miljardi krooni. Best Marketing ise aga on blogi oma ärimudelisse sisse kirjutanud ning avalikustas ka blogimise taga oleva numbri – tegevusest saadud tulu on ca 1 miljonit EURi.

Internet on kõigi aegade parim otseturunduskanal
Seda illustreerib väga elavalt näide viimastest USA presidendivalimistest:

Meie e-turunduse kiirkursus läheb selle teemaga süvitsi ning illustreerib detailselt kuidas nii b2b kui ka jaekaubandusettevõtted läbi interneti endale kliente leiavad.

Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.