Tarbijapsühholoogia – kuidas minna internetis emotsionaalselt korda?

Võimalusi vingeks brändiarenduseks on internetis palju. Ei ole üldse oluline, millises valdkonnas tegutsed. Võtame näiteks ehitus/remonttööd. Väga ratsionaalne ja hinnatundlik valdkond. Säästvad ehituslahendused teevad aga midagi erakordset – nad inspireerivad inimesi ja lähevad neile korda tänu roheliste väärtuste propageerimisele. TULEMUS:  Nende FB lehte on saatnud viral effekt – inimestele meeldib enda sidumine roheliste väärtustega ning sellise ettevõtte “laikimine” tähendab maailmale näitamist – “Näe, ma hindan neid väärtusi!”


Kuidas minna internetis inimestele emotsionaalselt korda?

  1. Müü ettevõtte väärtusi, mitte tooteid
  2. Keskendu toote kasude selgitamisele (mitte omaduste selgitamisele)
  3. Loo oma toote kõrvale mingi lisatoode, mis läheb inimestele emotsionaalselt korda

Näiteks Tele2 tegi oma naljaseriaali – ja tänu sellele seriaalile hoitakse kliente – sest sõbrad, ühine fun ja lõbus ajaveetmine läheb paljudele inimestele korda – see peegeldab nende jaoks turvalist elu ja äkitselt nad tahavadki Tele2 teenuseid tarbida.

Paraku on sellise seriaali tootmine telesse kallis lõbu. Lisaväärtust pakkuvate toodete loomine internetis on taskukohane aga pea igale ettevõttele.  Ning ka võimalusi on oluliselt rohkem kui teles.

Pilt: Marion Bolognesi


Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.