Sotsiaalmeedia turunduse checklist:

sotsiaalmeedia_väärt-info

Turundamine sotsmeedias põhineb informatsiooni vahetamisel, millest mõlemad pooled võidavad. Kas sinu veebileht jagab väärt infot ja kas ta on tarbijaga dialoogis?

sotsiaalmeedia-blogi-uudiste-keskkond

Iga veebileht, mille eesmärgiks on parandada toote/teenuse müüki, peaks omama teatud määral ajakirjanduslikku väljanägemist. Selline veebileht on personaalne, sõnumid on isiklikud, turundamisprotsess on miski, mida tarbija ootab ning millele ta on oma nõusoleku andnud.Kas sinu veebilehel on atraktiivne blogi või uudiste keskkond?

sotsiaalmeedia-brändiarendus

Bränd moodustab 75% ettevõtte väärtusest. Brändi loomine klassikaliste vahendite abil on roppu moodi kallis, internetis on see aga taskukohane kõigile. Kas sa tegeled sotsiaalmeedias teadliku brändiarendusega?

sotsiaalmeedia-tasuta-värtus

Loapõhine turundus eeldab, et tarbija saab endale pidevalt tasuta väärtuslikku infot. Kas sinu veebileht pakub tasuta väärtust?

sotsiaalmeedia-pidev-katkematu-protsess

Turundustegevus on tulemuslik alles siis, kui ta on järjepidev ja katkematu protsess,  mille tulemusena jääb see sulle  lõpuks meelde ning hakkab su alateadvuses oma elu elama. Kas sinu turunduskommunikatsioon on pidev ja katkematu protsess?

sotsiaalmeedia-räägi-totoe-kasudest

Tarbija tunneb sinu, su karjääri, su pere või su toote vastu äärmiselt väikest huvi. Ja ta ei kavatse kulutada aega selle peale, et uurida välja, kuidas su toode teda aitab. Tarbija küsib ainult ühte – „Mis mina sellest kohe saan”. See on küsimus, millele tuleb vastata internetiturunduse igas etapis. Kas sa räägid tarbijale teenustest-toodetest või nende kasudest?

sotsiaalmeedia-kampaanialeht

Lõks, millesse paljud ettevõtted satuvad on see, kui luuakse veebileht olemasolevate klientide jaoks ning arvatakse, et sama leht teeb töö ära ka uute klientide leidmisel. Esimene samm on luua kaks veebilehte: üks klientide jaoks ja teine prospektide jaoks. Kas sa kasutad kampaanialehti ja registreerumisvorme?

sotsiaalmeedia-tähelepanu-ja-hool

Jahimehele sotsiaalmeediaturundus ei sobi. Farmerile aga küll -  ta kõplab pinnast, istutab, kastab ja siis lõikab. Farmer on harjunud, et töö nõuab regulaarset tähelepanu ja hoolt. Kui sa võtad kuu või paar puhkust, võid kaotada kogu oma vilja. Suhete arendamine on protsess. Kumb oled sina – jahimees või farmer?

sotsiaalmeedia-investeering-reklaami

Iga ettevõte peab tegema reklaamikulutusi. Laias laastus on need kulutused kahte tüüpi: massimeedia ja nišhiturundus. Kummagil on müügini jõudmiseks täiesti erinev strateegia ning sisuline protsess. Kindel on see, et sama raha investeerimine loaturundusse on parim võit väikeettevõtte jaoks.  Millal sa viimati investeerisid sotsiaalmeedia kampaaniasse?

sotsiaalmeedia-võõrad-sõbraks

Sotsiaalmeedia turundus ei tegele otseselt müügiga, vaid võõraste sõpradeks muutmisega.  See võib olla nt mikroblogimine, artikliseeria, videoseeria, veebilehtede seeria jne. Iga lähenemise puhul on vaja arvestada, et : neid tuleb ellu viia pikema perioodi jooksul, need peavad andma tarbijale põhjuse reageerimiseks, reageering peab viima kommunikatsiooni edasi. Kas sa tegeled võõraste sõpradeks muutmisega?

 

 

Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.