Sotsiaalmeedia edulood – kas võtta eeskuju või mitte?



Sotsiaalmeedia üks suurimaid edulugusid Eestis on Estravel. „Kuumade“ pakkumiste läbimüük ainult läbi Facebooki on olnud neil miljonites kroonides. Kui sinu sihtauditoorium on suur, siis soodsate piletite müümine suurele hulgale inimestele võib olla majanduslikult tark tegu. Nännijagamis- ja sooduskampaaniate abil sihtgrupi püüdmine on kasulik suure käibega ettevõtetele (Estraveli 2008 aastakäive oli üle 1 miljardi krooni). Mida teha aga siis, kui sinu sihtgrupp on kümneid kordi väiksem?



Loo usaldussuhteid läbi tasuta väärtuse pakkumise

Kui sa oled tuntud firma ja annad ära midagi tasuta, siis tarbija hindab sellist nänni kõrgelt. Kui sa aga ei ole tuntud firma, siis sinu nänn ei ole ka nii ahvatlev. Lisaks sellele, väikeettevõtjad ei saa endale lubada lõpmatu voona tulevaid sooduspakkumisi. Parim viis oma tuntuse kasvatamiseks on keskenduda sotsiaalmeedias mitte tasuta nänni, vaid tasuta väärtuse pakkumisele – selline strateegia loob usaldussuhteid.

Jaga oma oskusteavet

Kui sinu ettevõte teostab allhanke töid või teenindab väikest sihtauditooriumit, siis keskendu oma oskusteabe jagamisele. Kitsas nišis eksperdimaine saavutamine on kriitilise tähtsusega, sest paljudel juhtudel tähendab see automaatselt konkurentide ees liidri positsiooni haaramist.

Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.