Kuidas väikeettevõtjana sotsiaalmeedias võita? [vol.1]

Pane logo asemele nägu

Väikeettevõtjana võid mõelda, et millest väiksel tegijal siin sotsiaalmeedias ikka nii väga palju kisendada on? Veel enam, igapäevaselt? Teemad ammenduvad ju kiiresti. Paraku on see valearusaam. Teemad ei ammendu mitte kunagi. Vähemalt niikaua, kui elavate kirjas oled, tuleb sul iga päev seista silmitsi probleemide ning takistustega. Aga ka uute avastustega.

Põhjus, miks sotsiaalmeedia teemadering esmapilgul kiiresti ammenduma kipub on selles, et traditsiooniks on näidata ainult ühte oma näopoolt – seda roosamat ja ilusamat :) Mida filtreeritum on info, seda vähem spontaansust. Vähene spontaansus= igavus ja keskpärasus. No momentum, no energy.

Turundamine sotsiaalmeedias on äri humaniseerimisprotsess. Inimene, kes näitab pidevalt  ainult ühte oma näo poolt ei ole väga usaldusväärne, meil on raske teda mõista. Siit ka soovitus  – kui oled sisenemas oma ettevõttega sotsiaalmeediasse, siis „pane logo asemele oma nägu ja pööra pead –  me tahame näha sinu erinevaid külgi“.

Kuuluvustunne ja ühiste väärtuste jagamine

Sotsiaalmeedia töötab lihtsalt – igaüks otsib endale kas teadlikult või alateadlikult kuuluvustunnet.

Selleks peame me paratamatult olema osa mingist inimgrupist, defineerima ennast teatud ühiste joonte järgi. Igal inimgrupil on omad liidrid ja eestvedajad.  Tubli ettevõtjana oled sa juba enne sotsmeediasse sisenemist oma ala liider, kuid selleks, et ka teistele see kohale jõuaks, pead sa sulanduma mingisse gruppi (või moodustama grupi) ja siis seal teisi abistama hakkama.

Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.