Kuidas teha edukat e-mailiturundust, mis tooks juurde uusi kliente?

E-mailiturundus ei ole kuigi edukas, kui seda teha kampaaniapõhiselt. Ostes oletame 25 000 krooni eest 50 000 e-maili ja saates oma pakkumise teele, on läbikukkumise tõenäosus üsna kindel.

Edukas e-mailiturundus on vähemalt nelja-etapiline protsess:

  1. kontaktide kogumine
  2. usalduse loomine
  3. pakkumise tegemine
  4. müügi sulgemine

Lahti seletatult on see täiskohaga töö, mis nõuab arvestatavat rahalist ja ajalist investeeringut. Head kontaktibaasi ei ole kuidagi võimalik luua üleöö, see on suhteloomise protsess. Hea uudis on aga, et tulemuste saamiseks ei pea kontaktibaas olema meeletult suur, vahel võib piisata paarisajast kontaktist. Sõltuvalt tegevusalast, millist toodet või teenust ettevõte pakub, pole sugugi utoopiline ühe-aastase panuse korral teenida e-turunduskanalisse pandud investeeringult kuni 1000% tootlust. Kui protsess korralikult käivitub, tekib lumepalli efekt – see toimib 2-3 aastat ilma takistusteta ning mitmekordistab esialgsest investeeringust saadud tulu.

Millest alustada?

Alustada tuleks kontaktibaasi loomisest. E-maili kontakte võib ka osta või rentida, kuid see on umbes sama lootusetu tegevus, kui uue tootega turu vallutamine, seejuures sihtgruppi tundmata. Globaalse turu kontekstis on olemas erandeid, kuid Eesti turu väiksust silmas pidades sõltub e-maili kampaania edukus saja protsendiliselt sinu enda loodud kontaktibaasist.

Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.