Kuidas muuta üks kuiv ja igav valdkond sotsiaalmeedia abil tähelepanuväärseks?

Sotsiaalmeedia eksperdid üle maailma kuulutavad, et uus meedia on parem kui vana – et traditsionaalse meedia kasutamine maksab raha, samas kui uus meedia nõuab palju väiksemaid investeeringuid ja ka nende tasuvus on kordades suurem. See kõik on tõsi, kuid ainult siis, kui sa suudad olla oma sihtgrupiga kontaktis ja hoida inimeste tähelepanu igapäevaselt.

Mitmed ärivaldkonnad võivad esmapilgul tunduda aga sellistena, kus on keeruline hoida sihtgrupi tähelepanu igapäevaselt.

Võtame näiteks toruluksepa, remondimehe, keemilise puhastuse või kolimisteenused. Siin üks näide sama valdkonna ettevõtte FB lehest. Endast ja oma tegemistest rääkimine pakub huvi võibolla paarile su lähedasele sõbrale, kuid kindlasti ei suuda sellise lähenemisega äratada huvi inimestes, keda sa ei tunne. Enda tegemistest rääkimine ei ole iseenesest halb mõte, juhul kui sihtrgupp sind mingil määral juba teab ja usaldab.



Tasuta väärtuse jagamine äratab tähelepanu ja loob usaldust

Kogu kokku oma parimad kogemused, mõtted, ideed ja nipid ning pakenda see tasuta tooteks, näiteks kiirkursuseks või mingiks muuks nõuannete seeriaks. Nii jagad inimestele avastamisväärset infot. Kui keskendud info jagamisel mitte enda reklaamimisele, vaid ainult sihtgrupi vajadustele, siis selline lähenemine loob usaldust. Inimesed tahavad olla informeeritud ja nad hindavad väärt infot. Kui kasutada info jagamiseks ka videot, on kontakt veelgi isiklikum – see aitab usalduse kasvatamisele oluliselt kaasa.



Näide, kuidas muuta üks kuiv ja igav valdkond tähelepanuväärseks

Me võtsime hiljuti ette julge sammu ja aitasime kolimisfirmal käivitada sotsiaalmeedia kampaaniat.



Miks see julge samm oli?  Kolimine ja sellega seonduv on tüütu ning stressirohke teema. Inimesed tahavad seda kiiresti oma kaelast ära saada, mitte sellega seotud olla. Seega, tegime videojuhiste seeria, mis jagab nippe selle kohta, kuidas oma kolimismuredega kiiremini ja stressivabamalt ühele poole saada:



Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.