Kas sotsiaalmeedia on jahtumas? Või hoopis otsimas uut ja paremat väljendusviisi?

sotsiaalmeedia-aplikatsioonid Sotsiaalmeedias on ringi liikumas kõlakad, et on märgata Facebook’i jahtumise märke. Kas see ka tegelikult nii on?

Suveni on aega ja Facebook esialgu veel ilmaga ei konkureeri. Isegi juhul, kui jutud jahtumisest hetkel tõele ei vasta, siis lähiajal suure tõenäosusega olukord sinnapoole liigub küll.

Auhinnaloosimised ei saa jääda kestvalt populaarseks – teema ammendab, inimesed väsivad, uudsus kaob.

Uus ja parem turundusmudel – valdkonnapõhised aplikatsioonid?

Usun ,et sotsiaalmeediaturundus liigub küll vaikselt aga pöördumatult selles suunas, kus iga suure sihtauditooriumiga organisatsiooni (aga miks mitte ka väikefirmade) turundus toetub erinevatele sotsiaalmeedia aplikatsioonidele, pakkudes inimestele välja valdkonnapõhiseid uusi huvitavaid tegevusi.

Kust kohast leiab unetuid turundajaid?

garage48_social-media

Oleme ka DDR’ga osalemas seekordsel Garage48 üritusel. Kes ettevõtmisest lähemalt kuulnud pole, siis tegemist väheke “hullumeelse ja unetu” nädalavahetusega julgetele ja ettevõtlikele, kes soovivad 48 tunni jooksul käivitada uut tehnloogia start-up’i ning jõuda ideest töötava prototüübi või teenuseni.

Kuidas saab üks aplikatsioon äratada püsivat tähelepanu?

Kui brändiarenduse eesmärgiks on viia müügiprotsess uuele tasemele, siis sotsiaalsete aplikatsioonide eesmärk on viia e-toodete põhine internetimüük uuele tasemele. Nii nagu offline maailmas on ilma brändita toode kuiv ning elutu, on ka online maailmas misiganes tehnoloogiline lahendus kuiv ja elutu, kui see ei ole seotud sotsiaalse faktoriga.


Äsjavalminud sotsiaalne aplikatsioon – Storymarks – ideest teostuseni 48 tunniga

sotsiaalmeedia_garage48

Seekordsel Garage48 üritusel on DDR tiimist esindatud Andres front-end arendajana ning mina ise turundajana. Osaleme projektis nimega Storymarks. Kuidas saab üks internetipõhine tarkvara aplikatsioon hakata elama oma elu ning äratada püsivat huvi miljonites inimestes?

Kui loed läbi Andrus Purde artikli„The story of Storymarks“, saad hea ja kiire ülevaate ühe sotsiaalse aplikatsiooni olemusest.

Ootan sind ka  protsessi osalema , ning ideed sõpradega jagama.

P.S. Meil on vaikselt käivitumas päris huvitav auhinnamängOsale ja haagi ennast varakult sappa.

Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

2 kommentaari

  1. 1

    Mida teha ,et veebileht oleks aktiivne.


  2. 2
    Remy

    Aili, vaata seda postitust:

    http://www.ddr.ee/8-kriitilist-tooriista-veebilehe-efektiivsuse-kasvatamiseks-branding-sotsiaalmeedias/#post

    Lähipäevil lähen iga tööriistaga ka süvitsi ja jagan samm-sammulisi juhiseid, mida tuleks teha veebilehe efektiivsuse tõstmiseks.


Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.