Brändingu teemaline aastalõpu seminar: JÕULING!

j6ulingg

Aastalõpp ja pühad on parim aeg mõtisklemaks selle üle, kuidas kultuurikontekst meid mõjutab ning kuidas luuakse organisatsioonidesse erakordset ja ainulaadset elustiili ning sisemist sära.

Kutsume Sind esmaspäeval 22. detsembril Loomeinkubaatoris toimuvale õhtuseminarileJÕULING

Jõulupühad puudutavad ühel või teisel kujul igat ühte meist. Traditsioon toob kolmeks-neljaks päevaks meie ellu täiesti unikaalse kultuurikonteksti ja sündmustiku. Mida on meil sellest traditsioonist õppida? Kuidas luua pühadele iseloomulikku erilist ja ainulaadset meeleolu ning sellega kaasnevat sisemist potentsiaali oma ettevõtte igasse päeva?

 

Registreeru seminarile siin: http://j6uling.eventbrite.com

Seminari veeb: http://sidengo.com/j6uling

Facebook event: http://on.fb.me/1vbp9Vx

 

Seminari teemad:

1. Miks on jõulupühad erakordne aeg organisatsioonide jaoks?

2. Miks suudab jõulutraditsioon puudutada kõiki inimesi ning mida on juhil sellest õppida?

3. Juht kui jõuluvana – kultuuri esindaja ja kandja.

4. Milles peitub ettevõtte Jõuling – mis muudab ühe ettevõtte unikaalseks, säravaks ja hinnatuks ning kuidas saaksid seda teha sina?

5. Kuusk & jõuluvana ehk sisekultuuri ja väliskultuuri võim.

 

Seminar annab sulle samm-sammulise juhise, kuidas luua oma ettevõttele tugev sise- ja väliskultuur, mis paneb kliendid sinust kirglikult rääkima, täpselt nii nagu jõuluajal lapsed jõuluvanast ja päkapikkudest. Osalejatele kaasa 100% jõulurahu garantii! 

 

Seminari viib läbi:

REMY KONIMOIS

Remy on brändistrateeg ja teenusedisainer agentuuris DDR. Viimase 10 aasta jooksul on ta aidanud arendada paljusid kodumaiseid ning rahvusvahelisi brände nii era- kui ärikliendi suunal: Go Travel, Elisa, Kalev, Honda, SEB Pank, Viru Keskus, Coca-Cola, Sampo Life, Caparol, Absolut, Courvoisier, FIAT, KUMU, Olerex, EMT, TTP, Statoil, Sangar, Reformierakond, Riigikontroll, BDG, Sportland, Ektaco jpt.

Brändi loomine ja arendamine on uuendus-protsess. Ehk tegemist on teadliku ja läbimõeldud liikumisega muutuste suunas. Tugeva brändi olemuseks on olla sillaks tänase ja homse päeva vahel. Homne päev on miski mida täna püütakse, kuid mida veel hetkel ei eksisteeri – tugev bränd sümboliseerib pürgimust, unistust, taotlust, kõrgemat standardit. Loe edasi siit:

 

Registreeru seminarile siin: http://j6uling.eventbrite.com

Seminari veeb: http://sidengo.com/j6uling

Facebook event: http://on.fb.me/1vbp9Vx

 

Seminar on tasuta. 

Tähtis!

Seminarile pääseb ainult läbi eelregistreerimise. Eelnevalt registreerimata külalised seminarile ei pääse.

Seminar toimub Loomeinkubaatoris, mis asub Tallinnas Baltika kvartalis, aadressil Veerenni 24. (III korrus, sissepääs hoovi poolt) Parkimine Baltika kvartali hoovis on tasuline!

 

Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.