B2B – Kuidas leida interneti abil uusi kliente

b2b
Kui jaekaubanduse klient juhatatakse müügini paari lihtsa sammuga, siis B2B puhul on müügiprotsess pikem ja keerulisem – alates paarist kuust. Brändikuvand kujuneb välja isiklike suhete kvaliteedi järgi.

Järgnevalt lühike ja lihtsustatud juhis, kuidas rakendada sotsmeediat ettevõtete vahelises turunduses ning millistest põhjustest lähtuvalt hakkab potentsiaalne klient sinu pakkumist tõsiselt kaaluma

Hangi 2 kuu jooksul 300 uut fännifb

Vii läbi FB bännerkampaania ja paku tasuta väärtust, mis oleks piisavalt atraktiivne, et sihtgrupp on valmis selle info kättesaamiseks liituma sinu fännilehega Facebookis

Loo väärtuslikku sisublogi

Kõneta sihtgruppi nii, et FB seinal jagatav informatsioon neile ka korda läheks (väljendub osalemises: laikimised, kommenteerimised). Nädalas 2-3 blogipostitust on hädavajalik selleks, et sihtgrupi lojaalsuse tasand kasvaks. Kui postitusi hakatakse juba ka laikima ning kommenteerima, siis on käes õige aeg müügipakkumise tegemiseks (laikimised ja kommentaarid tähendavad emotsionaalset seotust).

TULEMUS
Sotsiaalmeedia abil leiad uusi kliente ainult siis, kui:

  1. muutud oma valdkonna eksperdiks (kuna lood sihtgrupi jaoks väärtuslikke artikleid)
  2. Sihtgrupp hakkab sind usaldama (kuna sa ei aja müügijuttu, vaid keskendud tasuta praktiliste nõuannete jagamisele)
  3. Sihtgrupp ostab sinu käest, kuna pakkumise on teinud oma ala asjatundja, keda võib usaldada

Edu!
Kui otsid partnerit, kes aitaks sul sotsmeedia kanali korralikult käima tõmmata, siis kirjuta
meile

Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.