Artiklid ei loe, loevad inimesed.


Hakkasin siin ükspäev mõtlema, et kas sisu loomine tegelikult loob väärtust? Ma olen kirjutanud viimase 5 kuu jooksul 27 postitust. Kindlasti on see sulle mõtlemisainet andnud, kuid kas sellest piisab. Ja ma ei usu, et piisab.

Artikkel üksinda ei muuda mitte kui midagi. Internet kubiseb infost. Hoopis palju olulisem on internetiäris enda isik sisu loomise tagant esile tuua. Oma kõikide tugevuste ja nõrkustega. See shift on kindlasti raske ja ebameeldiv, sest käib klassikalistele ärireeglitele vastu – silutud ja filtreeritud avalik sõnavõtt muutub äkitselt mustaks materjaliks, sa  teed tõenäoliselt rohkem vigu ja mõjud nii oma valdkonnast rääkides palju vastuolulisema isiksusena. Sa ei saa enam kõigile meeldida.


Samas, kõik ju seda ootavadki. Keegi ei taha näha kuivi presentatsioone, vaid inimest, kellega mingis küsimuses samastuda, keda mõista. Või siis veenduda, et inimene ei sümpatiseeri mulle. Mõistmine ja oluliste otsuste tegemine tekib ju alles sellelt pinnalt. Ma olen märganud, et loen peamiselt nende inimeste blogipostitusi, kelle isikust olen loonud enda jaoks mingi pildi. Kui ma artikli taga isikut ei näe, siis selle artikli lugemisega ei kaasne erilisi emotsioone. See on ju täiesti selge, et mida tugevama emotsiooni saad, seda suurem kasu sul ka infost on, sest ideed ja mõtted kleepuvad sulle siis rohkem külge.

Sisuloomine on sotsiaalturunduses kõige lihtsam asi. Müüki aga hakkab oluliselt mõjutama alles see, kui selge ettekujutuse saavad lugejad sinust kui inimesest.

Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.