3-sammuline juhis, kuidas muuta võõrad klientideks

Sotsiaalmeedia: klientide leidmineToode või teenus on täpselt nii hea, kui hea on kliendisuhe. Kui kliendisuhe saab löögi, kannatab automaatselt ka toode/teenus ise. Ainult vähese konkurentsi tingimustes jääb klient toote/teenuse keskseks. Üldiselt, mida parem suhe – seda väärtuslikum on kliendi silmis ka toode.

Mis on tugeva suhte alus? Usaldus.

Kuidas luua oma veebikülastajaga usaldusväärset suhet? Tugeva usaldussuhte loomine on 3 sammuline protsess:

Leitavus
Sotsiaalmeedia: Leitavus

Mitte keegi ei saa sind usaldada, kui ta ei tea sinust mitte kui midagi. Leitavus=liiklus. Mida rohkem liiklust veebileht saab, seda rohkem inimesi on sinust ka teadlikud. Liikluse tekitamiseks on palju võimalusi:

a.       Veebilehe optimeerimine & SEO

b.      Bännerid erinevates keskkondades

c.      Masspostitus (Roosa Elevant, Zuper jne)

d.      Koostöö valdkonnapõhiste firmadega ning nende kliendilisti kasutamine

e.      Traditsionaalsed meediakanalid


Igasugune turundus algab vahelesegamistaktikatest. Teadlikkus tekib sellest, kui segad nagu soovimatu „telereklaam“ inimeste filmielamusele vahele, kuid selle erinevusega, et sinu pakkumine läheb adressaadile korda. Kui väärtuspakkumine puudub ning inimesed jäävad ükskõikseks – on see etapp läbi kukkunud. Liikluse loomine veebilehele on hädavajalik, sest ainult nii on võimalik e-kanalis olla nähtav ning leitav.

 

TeadlikkusSotsiaalmeedia: Teadlikkus

Kõik inimesed on internetis kärsitud. Väga vähe on neid, kellel jagub kannatust selleks, et uurida 10-20 minutit ja süveneda detailselt veebi sisusse. Kui veebileht ei suuda 5 sekundiga demonstreerida oma unikaalset pakkumist, siis ei ole teadlikkuse tasandit võimalik läbida. Veebileht ei lähe enamusele korda ning see unustatakse.

 

Punkt 1 ja 2 peavad käima käsikäes. Mis kasu on heast pakkumisest, kui seda näevad vaid vähesed? Mis kasu on liiklusest, kui puudub unikaalne pakkumine? Informeeriva veebilehe vs unikaalse pakkumisega veebilehe konverteerumisvahe on kümne kordne.

 

MeeldimineSotsiaalmeedia: Meeldimine

Unikaalne pakkumine paneb külastaja veebi vastu huvi tundma. Huvi võib jääda pealiskaudseks ning vaibuda, kuid võib ka süveneda. Kokkuvõttes võib veebileht hakata külastajale lausa meeldima.

Kuidas külastajale meeldida?

Teadlikkuse tasandilt meeldimise juurde jõudmine eeldab, et sa oskad ette näha kõiki olulisemaid küsimusi ning vastuväiteid mis külastajal tekivad. Kui suudad nendele küsimustele põhjalikult juba ette ära vastata ning lugeja hirmud või eelarvamused kummutada, hakkad külastajale meeldima.

Ostuotsuse langetab klient peaaegu alati meeldimise faasis.

Meeldimise faasi võib külastaja jõuda aga sekundite või minutiga. See ei pruugi olla üldse ajaliselt pikk protsess. Mõnel läheb rohkem, mõnel vähem, see sõltub veebikülastaja temperamentidest

Hoolitse, et sinu veebiesindus jälgiks neid punkte ning sa näed, kuidas kliendikonversioonid kasvavad hüppeliselt. Edu!

Leitavus
Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

2 kommentaari

  1. 1

    Minule tundub järjest rohkem, et olulisim on kodulehel esitatud info hea paigutus ja esiletõstmine. Sul võib olla hea sisuga koduleht aga kui oluline info pole struktureeritud või nähtav mõnede sekundite jooksul siis enamik külastajaid liiguvad edasi.

    Need lehed, kes on endale juba teatava nime ja staatuse luua saavad vajavad mõnevõrra vähem info esiletõstmist.


  2. 2
    Remy

    Hea tähelepanek, Eno. Kui kaubamärk on tuntud ning sellest on inimesed siin-seal varem kuulnud, siis veebikülastaja eelhäälestus on hoopis teine kui üldsusele tundmatu firma puhul.

    Kui kaubamärgi tuntus on väike, siis kõige parem relv selle vastu – ole täiesti unikaalne ning erakordne. Unikaalse müügipakkumise korral suudad konkureerida ka tuntud kaubamärkidega.

    Jack Welch: “If you don’t have competitive advantage, don’t compete”.


Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.