3 põhjust, miks sotsiaalmeedia turundus (sh Facebook) ei ole ajutine mull!



Põhjus 1:
Sotsiaalmeedia on kujunenud võimsaks turunduskanaliks, sest see täidab inimeste sügavat sisemist vajadust suhelda, astuda diskussiooni, avaldada arvamust, tunda ennast osana kommuunist. Monoloogina toimivad tavameedia kampaaniad ei suuda selles osas sotsiaalsele turundusele mitte kuidagi konkurentsi pakkuda.

Põhjus 2:
Internetis tunneb tarbija, et ta saab teha enda jaoks tarku ostuotsuseid. Tavameedia kampaaniad on valdavas enamuses survestava iseloomuga, mõjutades meid otsustama kiiresti ja langetama ostuotsust piiratud info põhjal. Tark ostuotsus on see, kui ma saan end toote/teenuse osas eelnevalt harida ning osta siis, kui mulle sobib, mitte siis, kui müüjale sobib. Sotsiaalmeedia on selleks parim vahend.

Põhjus 3:
Paradigma muutus globaalses majanduses. Föderaalse riikliku hüpoteegiassotsiatsiooni(FNMA) ja föderaalse kodulaenuhüpoteegi korporatsiooni (FHLMC) lahked laenud tekitasid USA’s kinnisvaramulli, mille lõhkemisel sai hoo sisse ülemaailmne majanduskriis. Ehk teisisõnu -  tainapeadest laenupankurid, isiklike huvide eest seisvad kaabakad, raiskajad ja aktsionäride huve eiravad tobud ning nendega sama jalga astunud poliitikud. Aga ka sina ja mina, kes me mängisime mängu kaasa ja elasime üle oma võimete. Läänemaailm saab aru, et see ei tohi enam korduda, rõhudes sotsiaalse vastutuse kasvatamisele.Tarbijad ja avalikkus nõuavad nüüdsest suuremat läbipaistvust ning sotsiaalmeedia võimaldab seda.

Telli endale teavitus uuest blogipostitusest e-maili peale või liitu meie rss feediga

Lisa oma arvamus:




Teenuste täpsem tutvustus lisandub lähipäevil.